شرکت درمانت مرکز پرداخت خسارت بيمه تکميلي درمان

درمانت مرکز پرداخت خسارت بيمه تکميلي درمان سامان

شرکت خدماتي و کمک رساني پيشگام الوند اتحاد که با نام تجاري «درمانت» شناخته مي شود، از سال 1395 با هدف ارزيابي خسارت در حوزه درمان و بيمه مسافرتي مسافران ورودي به ايران تأسيس شده است.

درمانت را مي توان يک شرکت با ايده خلاقانه براي رسيدگي به پرونده هاي خسارت بيمه تکميل درمان در ايران دانست که اميد دارد بتواند با استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا به همراه بهره بردن از نيروهاي جوان و تحصيلکرده در حوزه ارزيابي خسارت، به نقطه قابل اتکاي شرکت هاي بيمه تبديل شود.

در حال حاضر شرکت درمانت با قرارداد ارزيابي خسارت بيمه درمان با بيمه سامان، پاسخگوي پرونده هاي خسارت هم در حوزه بيمه تکميل درمان انفرادي و خانواده و هم در حوزه بيمه تکميل درمان گروهي شرکت ها و سازمان ها و هم بيمه درمان مسافرين ورودي است.

نحوه ارزيابي و پرداخت خسارت بيمه درمان سامان

همانطور که مي دانيم، براي گرفتن هزينه هاي درمان از محل بيمه تکميلي سامان، دو راهکار وجود دارد.

راهکار اول: اگر بيمارستان يا مرکز درماني طرف قرارداد با بيمه سامان باشد، معرفي نامه از شرکت درمانت دريافت کنيم و به مرکز درماني طرف قرارداد ارائه دهيم. در اين حالت، مرکز درماني به طور اتوماتيک، هزينه مربوط به بيمه سامان را از فاکتور حذف مي کند و در صورتي که نياز باشد، مبلغ کمي فرانشيز از ما مطالبه خواهد کرد.

راهکار دوم: اگر مرکز درماني طرف قرارداد با بيمه سامان يا درمانت نبود، بيمه شده با مراجعه به مرکز درماني، هزينه ها را شخصاً پرداخت خواهد کرد و بعد از آن مدارک لازم براي پرداخت خسارت توسط بيمه سامان را به شرکت درمانت ارائه مي کند. در اين حالت بعد از گذشت مدت زماني کوتاه، هزينه طبق تعرفه محاسبه شده و به حساب بيمه شده واريز مي شود. در اين ميان لازم است که به سه نکته توجه کنيم:

نکته اول: قبل از مراجعه به مرکز درماني، از سقف پرداخت بيمه سامان در قرارداد بيمه تکميلي خودتان اطلاع کسب کنيد و ميزان تقريبي که شرکت درمانت پرداخت خواهد کرد را محاسبه کنيد.

نکته دوم: برخي از مراکز درماني، مبالغي به مراتب بالاتر از نرخ تعرفه از بيماران دريافت مي کنند که نوعي گران فروشي محسوب مي شود. اين موضوع بيشتر زماني اتفاق مي افتد که بيماران به صورت آزاد و از جيب خودشان هزينه را پرداخت مي کنند. مراقب باشيد که اين هزينه هاي مازاد توسط شرکت هاي بيمه پرداخت نخواهد شد. بنابراين توصيه مي کنيم، در صورت امکان حتماً از مراکز درماني طرف قرارداد استفاده کرده و معرفي نامه دريافت کنيد تا در اين مواقع مجبور به پرداخت هزينه هاي بيشتر نباشيد.

نکته سوم: در صورتي که مدارک را به صورت حضوري به مرکز درمانت تحويل مي دهيد، حتماً رسيد دريافت کنيد و تا زمان واريز وجه خسارت به حسابتان، رسيد را نگه داريد. همچنين اگر مدارک را از طريق پست ارسال کرديد، رسيد پستي را نزد خود نگهداري کنيد.

ارزيابي خسارت پرونده هاي درمان مسافرين ورودي به ايران

شرکت بين المللي يوروکراس، يکي از بهترين شرکت هاي حوزه پرداخت خسارت در زمينه بيمه مسافرتي است. به اين صورت که اين شرکت به عنوان کمک رسان با شرکت هاي بيمه قرارداد مي بندد و پرداخت خسارت بيمه مسافرتي آن شرکت را در سراسر دنيا به عهده مي گيرد. در حال حاضر بيمه مسافرتي سامان نيز شامل اين قرارداد بوده و افرادي که به خارج از کشور مسافرت مي کنند در صورت بروز خسارت، از شرکت يوروکراس و زيرمجموعه هاي آن کمک رساني دريافت مي کنند.

بنابراين شرکت درمانت با قراردادي که با شرکت بين المللي يوروکراس منعقد کرده است، خسارت بيمه نامه هاي مسافرين ورودي به ايران را طي اين قرارداد پرداخت خواهد کرد. 

بيمه مسافرين ورودي به ايران، داراي پوشش هاي بيمه درمان و حوادث است که در صورتي که فردي که بيمه شده در طول مسافرت به ايران، نياز به درمان داشته باشد، مي بايست پرونده درمان را به شرکت درمانت ارائه دهد.

اين همکاري متقابل باعث مي شود که بتوان همه جانبه خسارت بيمه هاي درمان را در حوزه مسافرت پوشش داد که شرکت بيمه سامان را در اين حوزه پيشتاز کرده است.

ارتباط با شرکت درمانت

براي ارتباط با شرکت درمانت مي توان از راههاي زير اقدام نمود.

آدرس: تهران، خيابان شيخ بهائي، خيابان شيراز جنوبي، خيابان سامان، روبروي بانک ملت، پلاک 75، طبقه دوم

کد پستي: 1435853375

شماره تماس: 02189302333 و 02186858487

آدرس ايميل جهت ارسال درخواست معرفي نامه: approvals[at]darmanet[dot]ir

شماره فکس جهت ارسال درخواست معرفي نامه: 02188055238

شماره واتساپ جهت درخواست معرفي نامه: 09366393990

مدارک جهت درخواست معرفي نامه: تصوير بيمه نامه صادر شده و تصوير دستور پزشک

همچنين در صورتي که هنوز بيمه تکميلي سامان را خريداري نکرده ايد، مي توانيد از نمایندگی 8147 بیمه سامان از طریق لینک زیر اطلاعات بيمه درمان سامان را دريافت نموده و در صورت نياز نسبت به خريد اقدام کنيد. 

مشاوره رایگان امتیاز نمایندگی 8147 به شما می باشد.

شماره تماس: 09126148334

021-86112701