تفاوت بیمه موبایل با گارانتی موبایل چیست؟

این روزها گوشی های موبایل قیمت های بسیار گزافی پیدا کرده‌اند و برای خرید یک گوشی با کارایی متوسط باید چند میلیون تومان هزینه کرد. هزینه تعمیرات موبایل هم با توجه به گران شدن قیمت قطعاتی که در گوشی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار بالاست! بنابراین این مسائل سبب شده که کاربران در حین خرید گوشی با یک معضل بزرگ رو به رو باشند و آن هم مربوط به خرابی احتمالی دستگاه در آینده و به بار آمدن خرجی دوباره برای تعمیر آن می‌شود. در اینجاست که دو مقوله گارانتی و بیمه موبایل روی کار می‌آیند!

بیمه سامان جزء اولین شرکتهای بیمه ای بوده که بصورت خاص و جامع بیمه تجهیزات الکترونیک را در بازار عرضه کرده است. نوع عرضه، خدمات پس از فروش و پوشش هایی که بیمه سامان در قالب تجهیزات الکترونیک ارائه می‌دهد، از کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای برای موبایل، تبلت و لپتاپ در کشور است.

 

شرایط گارانتی موبایل:

در گارانتی موبایل آسیب‌‌های خاصی در مدت زمان معین و تحت شرایطی مشخص تحت پوشش قرار‌‌ می‌گیرد. این موضوع ممکن است برای گارانتی‌ها و موبایل‌‌های مختلف متفاوت باشد ولی عموما بعضی از خرابی‌ها مثل خرابی ناشی از آب خوردگی، افتادن از دست کاربر، وارد شدن ضربه و سایر مسائل این چنینی تحت پوشش گارانتی نیست.

گارانتی فقط شامل نقص‌‌های تولیدی‌‌ و ذاتی موبایل می‌شود. یعنی فقط نقص‌ها و ایرادهایی که در زمان خرید در گوشی وجود داشتند، به صورت رایگان توسط سازنده تعمیر‌‌ یا تعویض می‌شود.

پوشش های خدمات بیمه موبایل چیست؟

  • شکستگی بر اثر ضربه
  • آبخوردگی و نفوذ مایعات
  • نوسانات ولتاژ برق
  • در صورت ثبت مشخصات در سایت و تائید آن : سرقت با شکست حرز

اگر صفحه نمایشگر (ال سی دی) گوشی موبایل شما آسیب دیده یا شکسته شود، اگر در اثر افتادن در آب از کار بیفتد، و یا اگر از شما دزدیده شود، همه  این موارد تحت پوشش بیمه می باشد که گارانتی این موارد را شامل نمی شود. و نداشتن بیمه موبایل هزینه‌‌های بسیار زیادی را به شما تحمیل‌‌ می‌کند.

به همین دلیل داشتن بیمه موبایل می‌تواند بسیار‌‌ مفید و ضروری باشد.

نمایندگی 8147 بیمه سامان این امکان را برای شما به وجود آورده است که به صورت آنلاین بیمه نامه خود خریداری و به صورت آنلاین دریافت نمایید.  کلیک کنید

جهت دریافت گد تخفیف برای خرید این بیمه نامه با شماره های  زیر در تماس باشید

شماره تماس

۰۹۱۲۶۱۴۸۳۳۴

۰۲۱۸۶۱۱۲۷۰۱

نمایندگی پروانه کوهی

کد رسمی ۸۱۴۷ بیمه سامان