سود قطعی اندوخته بیمه عمر سامان در سال 99 اعلام شد

بیمه سامان طبق روال هر ساله، سود قطعی تعلق گرفته به اندوخته های بیمه عمر سامان را اعلام کرد. طبق اعلام شرکت بیمه سامان با افتخار این شرکت توانسته در سال 99 رکورد بیشترین سود بیمه عمر را در طی این سالها را ارتقا داده و با 58 درصد برای اندوخته سبد رشد یک، که بهترین سبد سرمایه گذاری در بین بیمه های عمر هست را کسب نماید.

سود بیمه عمر سامان در سال 99

در صورتی که شما هم بیمه گذار بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان هستید، میزان سود قطعی بیمه عمر شما در گزارش سالیانه که هم در وب سایت بیمه سامان قابل رویت بوده و هم از طریق پست به درب منزل شما ارسال شده است، قابل مشاهده می باشد.

با توجه به اینکه بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان از جمله محصولات استراتژیک شرکت بیمه سامان هست، تمرکز بیمه سامان بر روی خدمات بیشتر و بهتر و بازدهی مطلوبتر این بیمه نامه در مقایسه با سایر محصولات بیمه ای مشابه در ایران بوده و خدا را سپاسگزاریم که در تمام این سالها با بیشترین میانگین سود پرداختی در رابطه با بیمه های عمر در بیمه سامان روبرو بوده ایم.

پرداخت سود 58 درصدی به اندوخته شما، این مزیت را دارد که در تمام سالهای پیش رو، می توانید با استفاده از مزیت سود مرکب، اندوخته خود را به صورت تصاعدی در حال افزایش ببینید.

عملکرد موثر بیمه سامان در زمینه بیمه های عمر، برای آن دسته از افرادی که هنوز نسبت به خرید بیمه عمر اقدام نکرده اند، این پیام را می دهد که از همین امروز باید برای آینده مالی خود و خانواده شان برنامه ریزی کرده و با بخشی از درآمد خود، سرمایه مطمئنی را برای آینده خود ایجاد نمایند. این سرمایه می تواند به حس رفاه و خوشبختی بیشتر و رسیدن به وضعیت سلامتی جسمانی و روحی مناسب تر کمک شایانی نماید.

 

مشاوره رایگان با کارشناسان بیمه عمر و تشکیل سرمایه 

نمایندگی کوهی کد 8147 بیمه سامان

021-86112701

09126148334